Elifduru11 merhaba kolik olması canı yanmasından idi muhtemelen artık gaz sorunları kalmamıştır. Şuan ağlamaları kendini keşfetmesi gereken dönemde olduğu için normal, ne kadar sabrımızı zorlasada onların öz güvenli olmaları için gerekli. Ağladığında susturmayın nasıl bize ihtiyaç ise ağlayıp rahatlamak onlar için çok daha fazla ihtiyaç sadece yanında durun ona temas edin müsade ettiği şekilde ve sevginizi gösterin. Onu sadece ağlamadığında uslu olduğunda sevdiğinizi sanmasın her ruh halinde sevildiğini bilsin inşallah zamanla geçiyor bu yaş krizleri