nibado o kadar sinir oluyorum ki. Zaten zar zor vakit bulup giriyoruz kafa dağıtalım diyoruz reklamlar çıkıyor kısa da değil uzun reklamlar sinir oluyorum kapatmak istiyorum direkt. Zaten programı her indirmede para kazanıyor kuruyucusu reklamların böyle bi uygulamada ne işi var çok saçma ya insanları soğutmaktan germekten başka bişey değil