Burhanaltintop 2 aylık ve kaka yaparken çok canı acıyor gibi ağlıyo kabız da değil hiç olmadı gayet sulu yapmış yine ama aklıma cok takılıyor doktora da soracagım ama bi tahmini olan var mı?
Myagz Burhanaltintop poposunda çatlak olabilir canım doktora göster gittiğinde sen de görebilirsin ama küçük bi çatlaksa dikkatli bakman lazım
[silindi] Burhanaltintop benim bebeğimde 52 günlük aynı 🤦🏻♀️ Ikınıyo yapamıyorum diye aglıyo ama gayet sulu yapıyo kabız değil neden bende bilmiyorum ☹️
Myagz Burhanaltintop çok ıkınıyordu benim bebeğim gazdan dolayı hiç kabız toktu ama okunmaktan çatlak oldu yavrum