Sezeryanla doğum yaptım. 5. Ayda ilk regl oldum. Şuan 2. Regl dönemimdeyim. Aşırı bir kan akışı var. Saat başı dolu ped değiştiriyorum. Aşırı rahatsız edici ıslaklık oluyor. Acaba kullandığım ped ince uzun ondan mı bilemiyorum da ama bi normaldir herhalde 1 seneti geçkin regl olmuyorum sonuçta diyorum. Bide endişe duyuyorum