Yarın taşınıyoruz,ev işlek bir yerde değil, eşim vardiyalı calişiyor , servisle gidip geliyor,her zaman evde olmayacak istedigim ihtiyacım olduğu vakitde evde olamayacak normal olarak.Acaba diyorum anahtarı eve bıraksa nolur nolmqz ihtiyaç halinde araba lazım olacak bana çünkü yakın bir market bile yok orada . Ehliyetimde yok …sizce güvenli mi?