Nihaltemiz Merhabalar ilk bebeğim 35+3 doğum yaptim kuvezde kaldı üzüntüden sütüm gitti şuan gelmiyor 17 günlük olduk mama veriyorum bugün hiç büyük WC yapmadı sürekli çiş yaptı dünde bir kere yaptı normal mi
Portakal Nihaltemiz benim kızımda 36da doğdu küvezds kaldı ilk günler yapıyordu ama sonralarda 3 günde bir yapmaya başladı huzursuzluk olmadığı için hiç müdahale etmedim sonradsn düzenli günlük yapıyor çok şükür
asocialmom Nihaltemiz olabilir ama 1 gün yapmaması kabız olduğu anlamına gelmez huzursuzluk ıkınma var mı