Kızlar merhabalar 17 günlük bebeğim var doğumdan sonra ağır bronşit geçirdiğim için ağır ilaçlar yüzümden emzirmeyi kesmek zorunda kaldım mama veriyorum sma. Mamayı içerken acayip derecede kıvranıyor gazdan kıpkırmızı oluyor doğru düzgün beslenemiyor. Gaz damlası da kullanıyoruz ama faydası olmadı pek öneriniz var mı başına gelen var mı