Maalesef her yaşta bi sıkıntı oluyor evet kardeş anlayışı çok farklı oluyor ona zarar vermemesini biliyor ama bu seferde şu oluyor 4 yaş 8 ay var çocuklarımın arasında büyük 1. Sınıfa başladı ufak yürüyor ve ödev yaparken zorlanıyoruz onada kağıt kalem veriyorum ama abisininkileri istiyor 1. Sınıfta tam çocuğun sizinle birlikte ders yapma dönemi olduğu İÇİN biraz zor oluyor ve bnm destekçim olmadığı İÇİN maalesef ufağında uyku düzeni olmuyor sabahçı öğlencide yok bulunduğum ilçede sabah öğle çıkış saatlerinde sürekli bebeyle gidip gelmek yorucu oluyor 🤦♀️