Ben 1. Ayından beri öyle emziriyorum şuan 8.ayı bitecek bir sorunumuz yok şükür hatta şuan iyice öğrendi doyunca kafasını çekiyor başka yöne çeviriyor bırakınca ben uyuyorsam bile fark ediyorum beşiğine yatırıyorum sorunda olmuyor ama ben kafasının altına kolumu falan koymuyorum direk yatırıyorum 😊😊 öyle emzirdikçe alışırsın pozisyonlarda daha kolay oluyor zamanla hemde bebek alışıyor çok zevkli oluyor☺️Umarım sizde de öyle olur sadece biraz dikkat etmek lazım uykunuz ağır ise üstüne falan yüklenirim derseniz yada burnunu falan kapatırsanız orasını bilemem orasını siz daha iyi bilirsiniz🥺