Aslidlmn ben balkabaği haşlayıp püre yaptım pekmez de kattım canım yedi bir saat içinde yaptı.sen de dene eğer olmazsa ver.çünkü içinde kalması daha sıkıntılı .
Bir de kabızlığı sebepleri var.yetersiz ek gida almıştır.karbonhidrat fazla tüketmiş lifli gıdalar tuketmememistir.makatta catlak vardır.yeterli şu almamıştır.bunlardan hangisi.sorunu bulursan daha iyi olur