Merhaba kızlar.
10 buçuk aylığız son 1aydır gece uykularımızdan uyanmalar başladı.
Normalde dokuzda uyur sabaha yedıye kadar sureklı kalkmadan uyanmadan bende belırlı saatlerde mamasını verırıdım devam ederdi.
Şimdi gece uykusuna dalıyor ıkı üç saat sonra sağa sola dönuyo o arada mama yaparken hoppp gözler açılıyor uyku dagılıyor. En az ıkı saat uyutamıyorum. Deliricem. Dün gece dörtte uyandı gözünü açtıgı an tamamen uykusu gidiyor tekrar döndüre mi yorum.
Gunduzlerı ıkı kere öğlen ve dörtten sonra uyuyor ama en fazla bı saat aalında saatler normal.
Büyüdüğü için uykusunu mu ıstedıgı sekılde yönetiyor acaba.
Öff delırcem bunun sebebi nedir.