Aynurrt Kızlar merhaba bebeğim 1 yaşında 6 aylık olduğundan beri tek göğüs emiyor. Emmediği göğsüm de ne zaman sıksam süt oluyordu ama beyaz renkliydi. Bugün biraz sıkayım dedim sarı akıyor. Biraz korktum açıkçası. Bilgisi olan var mı ? Teşekkür ederim 🌷
kuzey-21 Aynurrt emzirmediğiniz göğsünüzden de sarı mı geliyor. Bende tek göğüs emziriyprum diğeri sarı geliyor
turuncuelma Aynurrt meme de kalan süt zamanla kahverengi sarımsı oluyor. Beklemiş süt olduğu için, diye biliyorum ben
Kayraaaaa Sütü çekiliyor olabilir kuzum. Ben bebeğimi kaybettim 2,5 yaşına giriyordu hala emziriyordum süt zamanla azalıyor şu iki gündür sarı ve az akmaya başladı. O gögsünü de sağıp çoğalt. Diyeceğim ama sanırım tek göğüs tuttu