Rojin21 bende 4 ay önce 33 haftalık doğum yapmıştım. Bebeğim iki kilo olduktan sonra eve cıkmamıza izin vermişlerdi. Sizin ki kaç kilo şu an? Bebeğim emebiliyordu ama çabuk yorulduğu ve bunun da kilo alımını engellebileceğinden 15 gün enjektör sonra biberon, 3 kilo olduktan sonra biberon+meme, 4kilodan sonra ise sadece meme 😊