sevgii_123 bizim de emin olun sadece sogan yemek konusunda degil, pasta borek tatli konularinda da ayniyiz, her gun farkli farkli tatli yapiyodum, o zamanlar bana, zirt pirt tatli mi yapilir abartiyorsun falan diyordu he esim sinirli bi insan degil yani kizarken bile gulumseyen bi adam allah razi olsun oyle asabi halini hic gormedim, sonra yapmadim biraktim, bu sefer de hani hic tatli matli yok mi, niye yapmiyosun demeye basladi, simdi yapmıyorum bakiyorum soyleniyor niye yapmiyosun diye ertesi gun yapiyorum, o kadar, taa ki bi sonraki neden yapmiyorsun sorusuna kadar 😂😂 dedigim gibi allahtan esim oyle asabi bagirip cagirip kalp kiran bi insan degil, yoksa vallahi cekilmez yani, dusunsenize kaslarini catmis bagira bavira dert yakinan bi insan, ama hep gulerek soyler cok sukur kalbimi kirmaz ven de gulerim falan ama insan iste ister istemez takiyor kafasina 😂😂😂