RedFlower_ kısık ateşte pişirmek çok önemli bence. İkincisi soğan kavrulacaksa yakmadan ağır ağır kavuşmak gerekir un kavrulacaksa özenle kavrulmali, salçayı mutlaka kavuşmak gerekir, baharatlar yemegin tadini cok degistirir ve tabi el lezzeti var o da mutlaka geçer. Besmeleyle başlayıp sabırla yapmaya çalışın bide