enmir ilk doğduğunda 40 gün prima premium care kullandım gerçekten güzel bi bez o parayı hakediyor aslında ama yetişmek mümkün değil. Günde en az 20 bez gidiyor doğduğundan beri değişmedi bu (haftaya 5 aylık olacak )
Prima aktif bebek kullandım sevmedim pek dokusunu. Sleepy bio natural ve sleepy ekstra, Baby turco kullandım bunlar arada sızdırsa da genel olarak güzel memnunum. Bu arada sleepy ve Baby turco nun bi farkı yok bana göre bez kaliteleri aynı. Çok şükür hiç pişik olmadı şuana kadar tabi pişik kremi de kullanıyorum sık sık. Molfix i de merak ediyorum ama fiyatı kullandığım markalara göre daha pahalı en uygun nerde satılıyor acaba . Bu arada Baby turco kullanan varsa şu aralar Tarım kredi kooperatifinde indirimde. Bilginize 🙏