Dün gece herkese uğramış herhalde bu uyku sıkıntıları,dün akşam biz de çaya oturmaya gittik kuzenime bizimkini uyuttum ama o kadar çok uyandı ki en son saat gece 2 de uyandı(gece orada kalacaktık) sallarım uyur diye düşündüm ama hayır saat 4 tü biz mecbur o saatte toplandık eve geldik,4:20 de evdeydik 4:42 de uyudu.Bu gece de aynı durum şuan mesela saat 00:00 olmak üzere ve benimki uykusundan kalktı ve uyumuyoor uyumuyor😕