Merhabalar arkadaşlar, akşam üstüne doğru bebeğimin ateşi çıkmaya başladı dün baktım üstten 5. Diş oda azı dişi olarak görünüyor diş tablosunda , öksürükte oldu sadece anne sütü aldı bugun . Normaldr ev 22-23-24 arası şimdi ateşi var diye kısa kol zıbını var altında pijama üstüne bişi örtmedim vücüt sıcak diye ama üşümez değil. Mi ?
İnce pijama üstü giyip mi uyusa ? Nasıl olur bilmiyorum