Merve toyanne karşı değilim, herkes kendi evladı için en doğrusunu bilir. Ama ben uyku eğitimi vermedim. 23 ay emzirdim. Emerek uyudu hep. Ne zaman ki emzirmeyi kestik kendisi desteksiz uyumaya başladı. İyi ki uyku eğitimi verip ne onu ne kendimi yormamışım dedim🫠
Busram14 toyanne şahsen gereksiz buluyorum 3. Aydan beri kendim verdim eğitimi bebeğimin istekleri doğrultusunda aşama aşama yaptm önce sallanma hızınındüşürdüm sonra yatağa koydum az sallayıp sonra ağlayınca kucağıma aldım geri kalktm iki sallandım geri koydum derken derken şimdi kendi uyıyor döne döne
Ozlem2904 toyanne ben bir bebeğin sadece alıştı diye o kadar agladigini dusunmuyorum. 6.ayda b kere denedim kim West sandalye metodunu ilk gün 45dk da uyudu ama çok ağladı içim pqrqm parça oldu uyandigindada sabah çok üzgündu bebeğim. 2.gun hiç aglamadan 5dk içinde uyudu dedim heralde olucak 3.gun çok kotuydu inanilmaz ağladı bende bıraktım her agladiginda kucağıma alıp sarilmjsyim onu ne kadar sevdiğimi anlattım vs vs rutinlerimizde vardı.. bunu bebegime yaptığıma inanamadim. Şimdi 1yas 18gunluk memede uyuyor 8 9 10 11.aylarda uyku gerilemeleri dışında uyku problemi yaşamadık. Bende memeyi kesince kendi uykusunu aralıksız bagimsiz uyur diye düşünüyorum. Şuan 6 Aydan beri olan saat duznejmjz var sadece bensiz uyumuyor memeden dolayı ama hep saat araliklarina göre uyur. O mutlu ben mutlu
1tosmik1anne Merve Yani emzirme sonlandırdıktan sonra düzen var diyorsunuz, tünelin sonu ışık diyorsunuz, hadi inşallahhhhh🙏🏻🙏🏻 sık uyanır mıydı kızınız, mesela saat başı falan, o da düzene girer mi, kesintisiz uykular da bizi bekliyordur inşallahhh🙏🏻🙏🏻
Merve ecrinn123 sallamaya alıştıranda sizlersiniz. Bende ayağımda sallasam mutlaka alışır sürekli isterdi. Emmiyorsa mama ile uyumaya alıştırılabilirdi. Tabi bu benim fikrim herkes kendi evladı için en doğrusunu bilir
Merve 1tosmik1anne sürekli memeye uyanırdı sürekli. Emzirmeyi bıraktırınca hiç uyanmadı. Kesintisiz uyudu çok şükür🌸