Eternity İyi akşamlar güzel anneler 🥹 Anlık bir duygusal boşluğumda balyajlarıma pembe kalıcı olmayan boyadan sürdüm. Rengi güzel de 1 hafta oldu hala akmadı. Bunu nasıl akıtacağım hakkında bilgisi tecrübesi olan var ise önerilere açığım 🥹 Teşekkürleeeer ✨