Aliciagirl doğalgazcılarla aynı konuyu konuştum petek kapatmayı asla doğru bir yol olarak görmüyorlar. Hatta bir ay kapatın bir ay açın bakın arada ki farka dedi. Kapattığınız ay daha çok gelir dedi direkt kadın. 2 3 petek evi ısıtmaya yetmez yetmediği içğn çok çalışır zaten 2 3 petek yetseydi her odaya petek koymazdık dedi hak verdim. Hiç kapatmıyorum ben 400 den fazla fatura ödemedim