3 aylık bebeğim var tek meme emiyor geceleri uyanmazsa eğer diğer göğsü de arada veriyorum.Ama bu ay ki kontrolünde sadece 400 Gr almış az almış dedi doktorumuz ve ebemiz de mama başla 15 gün sonra tekrar tartıya getir bakalım dedi.Amw gelin görün ki denedigim bütün biberonlari reddeiyor bebeğim uçları farklı farklı da denedim damaklı dammaksiz wee baby, Chicco,avent düz uçlu yan üçlü anne göğsü gibi olan ne varsa aldım.Kasikla besliyorum onu da döküyor ağzından akıtıyor hep besleneilmiyor yani mamayı değiştirdim acaba ondan mı diye yok yine almıyor sütümü sağıp koydum yine içmiyor.Emzik alıyor göğsümu emiyor ama biberonu ağzına donunca ağlıyor ve diliyle itiyor reddeiyor.Hem emzirmeyi kesmeyip hemde mama veren anneler nasıl biberona alistirdiniz Allah aşkına bana da bı yardım ediverin çıldıracağım artık yapmadığım şey kalmadı çok az emiyor hemen bırakıyor beş dakika bile sürmüyor ama sık sık vermeye çalışıyorum bari onu emsin diye.