Samih benim kızım da geçen hafta neredeyse full ateşliydi bir hafta.Boğazlarında bakteriyel bi hastalık dedi ama şuan unuttum.Özellikle gece çıkıyordu.Ama ateş düşürücülerle gayet keyfi yerindeydi.Bi kaç gündür benim boğazlarım açıyor ateşim çıkıyor doktor viral değil dedi ama kaçıncı varyant allah bilir.Antibiyotiksiz geçmedi malesef