Sevgili Anneler,
6 aylık bir bebeğim var.. Cildinde küçük küçük isiliğe benzer kırmızı noktalar var doktorumuz bebek egzaması olabileceğini söyleyerek 5 gün kullanımlı kortizonlu ilaç verdi . Kullandık ancak egzamalarımız hala devam ediyor, bu sorunu yaşayan annelerimiz var mı varsa ne gibi yöntemlerle iyileştirdiniz