Caglarege03 Genellikle Ebebek ve civilden alışveriş yapıyorum ama Minicity ve lolonscom sürekli karşıma çıkıyor çokta güzel takımlar var ama kalitesine güvenemedim. Bildiğiniz kaliteli uygun fiyatlı başka siteler varsa önerir misiniz? 🙏🏻🌸
Tugce Caglarege03 Çok uygun diyemem ama kalite/fiyat dengesiyle baktığınızda nextdirect emsalsiz. Özellikle dış giyim için bakmanızı tavsiye ederim.
Deletedmon_65 Caglarege03 bebisimin neredeyse tüm kıyafeti minicity den çok memnunum birde cicisbebe var ordan da alıyorum hatta outlet bölümüne bakmanızı tavsiye ederim çok uyguna koyuyorlar 6 -9 ay arası bedenleri
Dogagumus Merhaba ben minicityden kızıma alışveriş yaptım çok memnun kaldım lolonsu duydum fakat ordan alışveriş yapmadım 🙂
Dogagumus Caglarege03 yani 3 takım aldım kızıma e bebek kalitesi tabi bir tık daha iyi ama o fiyatlara istinaden kalitesi gayet iyi renklerinde atma solma olmadı
Tugce Caglarege03 Evet evet internet sitesi nextdirect. Instagramda satış yapan kişiler var. Onlar da kendi sitesi üzerinden alıp kar koyup satıyorlar. O şekilde çok pahalı olur. Ben kendi sitesinden alıyorum. Gümrük ödüyorum.
minigiminannesiyim Bende genelde minicity den aldim. Memnun kaldim kalitelerinden, fiyatlari da cok saha uygun
Asyaveannesi04 Caglarege03 ben genellikle indirimleri takip edip mango,zara, hmden alıyorum mangodan seneye montu 250 tlye aldım 500tlden zara takımları 150tlye aldım defacto da bile 250 tl takımlar🤦🏻♀️
Caglarege03 Asyaveannesi04 ya ne güzel ben indirimleri hic takip edemiyorum hep indirim bittikten sonra görüyorum ama h&mden bı tulum almıştım cok güzel ve kaliteli 🥰
Prnsesannesii Caglarege03 ben sadece lc waikiden Alışveriş yapıyorum. Ama bir defa minicity den oğluma Alışveriş yapmıştım bedenleri çok küçük geliyor isterseniz eğer büyük isteyin☺️
Caglarege03 Prnsesannesii ben LC den bı kaç kere ürün aldım hiç memnun kalmadım canım iki yıkamada rengi soldu ya da bana kalitesiz ürün denk geldi ona göre de fiyatları çok uçurmuslar
Prnsesannesii Caglarege03 canım ben memnunum ya belki uygun fiyatlı olanlar kalitesiz olabiliyor bilemiyorum ama hiç öyle denk gelmedim