Sevilayyy46 iyi geceler güzel anne.ben doğum aştığımda göğüs ucum yoktu bebeğim de tutamıyordu belli bir süre hemşireyle uğraşınca silikon üç aldık.çok güzel emiyordu onla.yok sütün azalır falan diye hiç kafana takma.benim folur folur akıyordu.19 günlükken sğnnet oldu o güne kadar bırakmıştık.YouTube da Dilruba Demirezer in videosunda ki yöntemle bıraktım.önce ortasını kestim.ertesi gün ucundan biraz aldım.o gün tiksindi bıraktı.ama her şeye rağmen bırakmazsa da kafana takma.ona en iyi sen geliyorsun silikon uçla, çıplak göğüsle ya da mama vererek.bu hayatta onuniçin en önemlisi annesi 🌺