Anne-oglu1 bıraktırmak için her yolu denedim şuan silikon uclada emmiyor ve savaşıyoruz resmen 5 aylık bebeğim şimdi birde damaklar kaşınıyor iyice zorlaştı işim bu süreci atlatan var mi
Show_must_go_on Anne-oglu1 9 ay emzirdim açıkçası bana rahatlıktı göğsüm yara falan olmadı hiç diş darbelerinden etkilenmedim 😄 neden bıraktırmak istiyorsunuz ki
Nilosunannesi_ Anne-oglu1 6 aylık kendisi bıraktı şuam 8 aylık ve dişler çıktığı için ısırıyor yara oldu göğsüm şimfi de silikonu istemiyor 🫠
Anne-oglu1 Nereleregidem Show_must_go_on Artık silikon ucla da emmek istemiyor çığlık çığlığa ağlıyor sürekli. kilo alımı ilk aylarda çok güzeldi ama şuan yarıya düştü o yüzden bıraktırmak istiyorum sütüm azalmasin diye emmedigi zamanlarda sağım yapiyorum birde sütü indirmekte zorlanıyor 🥺
Anne-oglu1 Elifffinnn10 ilk doğduğunda göğüs ucum olmadığı için tutamadı göğsümü hemşire silikon uç önerdi bende aldım ilk bebis olunca tabi tecrübesizim silikon uca alıştı şimdi almıyor memeyi silikon uclada zorla savaşıyoruz öyle tutuyor çığlık çığlığa ağlıyor bırakırsak belki daha iyi olur çünkü silikon kayıyor çıkıyor iyice sinirleniyor
Anne-oglu1 Nilosunannesi_ Isırdığı zaman ağlama gülme veya bağırarak tepki verdiğiniz zaman şaka zannedip ısırmaya devam edermiş ısırdığı zaman memeyi sessizce çekersen 1 kaç kere yanlış birşey olduğunu anlayıp isirmiyormus emzirme danışmanı söylemişti
Betymom 4.aya giricez hala silikonla emiyor kızım arada silikonsuz veriyorum keyfi yerinde olursa emiyo ama değilse silikonsuz emmiyor. Göğüsumun birinde hala yara var o yüzden bıraktırmayı şimdilik düşünmüyorum
Anne-oglu1 Betymom göğüs yaraları yanlış pozisyonda emzirildigi için olusuyormus isterseniz pozisyonunuzu değiştirin inşallah yaralariniz en kısa zamanda iyileşir 🤲
Cileklercd Herkes ne kadar uzun süre kullanmış 😳 ben 10 gün tahammül edebildim o uçlara 1 gün boyunca uğraştım bırakması için o gün çok zor olmuştu daha 10 günlüktü ama akşama aldı hemen göğsümü
Anne-oglu1 Cileklercd bende o zamanlar çok uğraştım ama ağlıyor diye dayanamadım keşke devam etseymisim şuan dahada zorlasti daha çok agliyor
Uffsananebeslk Anne-oglu1 Ben ara ara meme veriyodum bakayım alıyor mu filan diye. Ben pat diye bıraktım ağladı biraz ama alıştı sonra pekmez filan denemiştim ilk başta
Anne-oglu1 Uffsananebeslk pekmezi bende denedim çok sevindim adınıza bu silikon resmen bir işkence oldu hayatımda inşallah bizde normal memeye döneriz 😔
Anne-oglu1 Uffsananebeslk kaç günde alıştı emmedigi zaman sütü nasıl verdiniz biberonla mi yoksa kasiklami