Ezgi9292 çok geçmiş olsun yanık yazınca yazmadan geçemedim.1 ay önce kadar benimde kızımın parmakları tavaya değdi yandı doktorun verdiği kremleri kullandık ama benim bildiğim çok etkili bi yağ var hemen internetten araştır ve kesinlikle yap iz kalmıycak.
1koli yumurtanın sarısını kullanacaksın sarışını ayırıyorsun ve tavada simsiyah zift gibi olana kadar pişir pişirdikten sonra yağını salıcak o yağ mucize ! İnternette tarifi var ordanda detaylı bakabilirsin.yalnız bu yağı yaparken yumurta aşırı pis kokuyo evde yapma balkon veya açık alanda yap.yıllar önce benim kardeşimin bacağına kaynar su döküldü dedemler bu yağdan yapıp sürerlerdi hiç iz kalmadı. Ayrıca bu yağı güzelleşmek için sürenler bile varmış