5 aylık oğlum 4. aydan beri uyutuyorum 20 dk uyuyor ve çığlık atarak ağlayarak uyanıyor bu neden olur birde bazen bir ağlama geliyor susturamıyorum ağlıyor baya bi arabay binince susuyor dişten mi yapar bunu birde nedeni bilinmeyen bir alarjisi var vucudunda kizarikliklar var kırmızı benek ondan mı yapar yardım edin emmekte istemiyor kanda besin alarji çıkmadı ama başka bir sebebi mi var yediğim şeyler yapıyor eminim sizce nedir akıl verin lütfen