Mrn33bhr Bebeğim 7 aylık .mama ile besleniyor .iştahı iyi .ve aynı zamanda özellikle bu iki haftadır çok fazla su içmek istiyor bı ara 450 CC ye yakın su içti. Mama vermeye calistim almadı suyu hemen alıyor ama. Zararı var mı…
Asilahmet Mrn33bhr tabiki zararı yok çocuklarım 1 haftalık olduklarında su vermeye başladım oğlum şuan 28 kızımda 6 gün sonra 8 aylık olucak çok iyi içiyorlar yani kızımdan örnek vericek olursam günlük max 600 ml içiyor
Ali_asaf_10 Mrn33bhr benimki de 7 aylık hiç şu içmiyor. Hiç bir şekilde her şeyle denedim yok kafayı yiyeceğim. Agliyor içmemek için hiç sevmiyor. Bence icmemesindense içsin sudan zarar gelmez