Gidip memnun kaldığınız bir doktor varmı
emayy ⏬
emayy Fırat gündoğmuş var memnunuz biz
emayy abdullah karaca
emayy biz Nalan Aksoy yazıcı ya gidiyoruz sürekli gerçekten işini hakkıyla yapıyo 🙋♀️
emayy bir defa devlete götürdüm abdullah beye iyiydi yani