Kızım 18 aylık saat başı kalktığı için gece emmesini kesmeye karar verdim ama forumda bu konuda çok az post var gece beslenmesini kesen arkadaşlar varsa bilgilendirebilirmi ben iki gecedir vermiyorum uyandığında kucağımda yada sallayarak uyutuyorum bi kere su verdim memeler uyuyor diyorum iki gecedir uyuyamıyoruz beraber sonunda umut varmı anneler bazı bebekler 3 günde alışmış ama ben kızımda o potansiyeli görmüyorum deneyimlerinizi bilmek isterim bu konuda