Kızlar oğlum 5 ayı doldurdu yavaştan ek gıda için tadımlara başladık 20 gün sonra tamamen geçiş yapacağız, benim sütüm doğum yaptığımda az geliyordu bebeğim 1,5-2 ay anca emdi oda günde iki öğün mama veriyorduk yetmiyordu sütüm az olduğu için bebeğimin kilosu gelişimi güzel 3809.doğmuştu ve bi sarılık olduğunda kilo kaybımız oldu onuda güzel toprladık. Şimdi korktugum birşey var hastalık aldı başını gidiyo herkes bağışıklık bağışıklı diyor ama bebeklerimiz anne sütü alamıyor tek mama ile de bağışıklığı nasıl güçlenir ki ? Ne yapmam gerekir ..