sabirsizbebek15 Göğsümün biri diğerine göre daha küçük. Emerken büyük olandan ses geliyor küçükten gelmiyor ama sıkınca süt fışkırıyor. İlla ses gelmesi mi gerekiyor
sabirsizbebek15 Mert_1905 teşekkür ederm malum çevredeki insanlar bir sürü şey söylüyor etkileniyor insan