Merhaba anneler oğlum yarın 1 aylık oluyor. Doğduğun da ⅘ gün küvezde kaldı solunum sıkıntısından dolayı. Ve emziremedim. Hala silikon uçla emziriyorum ve zor oluyor, bi ara tuttu kavradı mememi emdi. Ama suan tekrar denediğim de almıyor. Herhangi bir öneriniz var mı 🙏🏻🌸