M_e_k nedense bende böyleyim bıliyor musunuz. Bebeğim 1 2 aylık falanken o uyurken uyuduğu odayı bile elektrikli süpürge ile supururdum. Sonra sonra neden oldu nasıl oldu bilmiyorum ama şu an oğlum 13 aylık, o uyurken sifona basmaya korkuyorum inan ki. Büyüdükçe zor uyutuyorum, zaten zorla uyudu aman ses olmasın da uyanmasın diye diye bu hale geldim