Kızlar okadar korkuyorumki resmen korkulu rüyam oldu şu sünnet meselesi. Aslında bebeğim daha küçükken yaptıracaktım fakat eşimi ikna edemedim. 1.5 yaşında sünnet olacak. O aylarda yaptıran varmı tecrübeleriniz nasıl? Birde klipslimi yaptırdınız yoksa dikişlimi sizce? Okadar kararsızım ve korkuyorum ki anlatamam. Lütfen tecrübelerinizi benimle paylaşın.