Merhaba
Kızımda son zamanlarda sık olmamak kaydıyla bir durum fark ettim.
Işığı aç demesi gerekirken kapat diyor.
Mesala beyaz oyuncağına siyah dedi. Bu ikisi dışında bir şey fark etmedim. Söylemem rağmen her defasında ışığı kapat diyor. Aslında aç demek istiyor.
2 yaş 7 aylık. Bunu neden yapıyor olabilir yaşayan var mı ?