Anneler merhaba kızım bugün tam 3 aylık.
Bugün kontrolü vardı son ay kontrolünden bu yana 5 cm uzamış 300 gr almış. Toplam da kilosu 5.350 , boyu da 63 cm.
Doktor az kilo almış, tercih senin ama mama takviyesi yapabilirsin dedi. Mamaya asla karşı değilim ama biberondan sonra kızım memede zorlanıyor. Sizce yapmalı mıyım