bebeğim akşam saatlerinde 4-5 saat aralıksız ağlıyor kucağıma alıyorum ağlıyor emzirmeye çalışıyorum ağlıyor . 50 günlük son 5 gündür arttı .gözünden yaşlar geliyor ağlamaktan kıpkırmızı oluyor . Öncesinde de akşam saatlerinde ağlardı ama böyle saatlerce sürmezdi . Yediğime içtiğime dikkat ediyorum her şeye kimyon atıyorum , kimyon rezene anason çayı yapıyorum içiyorum her gün. Çocuğun karnından öyle gurultular geliyor ki benim karnım öyle guruldamadı bu güne kadar . Masaj yapıyorum gün içinde ayaklarına karnın sıcak havlu koyuyorum hala aynı . Ne yapacağımı şaşırdım . Ağlamaktan fıtık olacak diye korkuyorum . Ne yapabilirim ekstra bilen varsa söylesin . Doktora sordum gaz sancısı olur çocuklarda yapacak bir şey yok dedi . Bio gaia kullandım fayda etmedi , nurse harveys gaz damlasına başladım 3 gündür kullanıyorum şu ana kadar bir fayda görmedim . Kolik olabilir mi , nasıl anlarım kolikse ne yapmam gerekir ?