Kızlar benim gibi aynı durumu yaşayan var mı 7 aylık erkek bebeğim var ama sabah bi başlıyor ağlamaya akşam yatana kadar mızmız hiç bişeyden mutlu olmaz resmen hayatımın en zor süreçlerini yaşıyorum perişanım psikolojim bozuldu hayattan zevk almıyorum kimsem yok eşimden başka bakacak edecek bugünler geçmiyor resmen sanki