Slmklcsln ben doktorumuza 3 aylıkken sordum ne zaman başlamalıyız diye 4,5 aylık olduğunda en uygun zaman demişti. Sonra baktım 4. Ayın başlarında oturmak istiyor 1 hafta kadar oturdu kucağımda donra birkaç gğn koltukta destekli oturdu şimdi 5,5 aylık yaklaşık 3 haftadır desteksiz oturuyor.