Mom0008 Kızlar başına gelen var mı ben ne zaman namaz kılmaya başlasam kılarken ve dua ederken hep ağlamak geliyor içimden sebebi yok neden oluyor anlamıyorum ama böyle içim bir değişik oluyor tek sefere mahsus değil 5 vakitte kılsam yine oluyor
Badem2021 Dua ederken ağlamak güzel bişey diye duymuştum peygamber efendimizin Bi hadisinde hatta ağlamanız geliyorsa ağlayın ağlayarak istenen herşey daha güzeldir diye bana da bazen ağlamak geliyo ağlıyorum kasmıyorum kendimi 🤗
Mom0008 Badem2021 bende çok sık oluyor mesela yatsı kılacağım yine aynı sabah yine aynı hatta namaz kılmak aklıma gelince direk gözlerim doluyor ve anlam veremedim bir türlü valla