Kizlar merhaba bebeğim 9 aylık 7.5 aya kadar hep sleepy kullaniyodum bı ara pişik yaptı primaya geçtim oda hep taşırdı Molfix aldım oda taşırdı şimdi Molfix pure and soft aldım oda tasiriyor bugün evde sleepy buldum bı tane deniyim dedim şuan oda tasirmis yani anlamıyorum ben neden tasio bezden değil onu anladım ufacık kaka yapio hemen kenarlardan tasio günde 5 6 defa kıyafet değiştiriyorum ne yapmam lazım