Çocuğum doğduğundan beri tedirginlik başladı. Her an diken üstündeyim yani şöyle mesela annemler 40 günden sonra gittiler tek kaldım, aman çok ağlarsa naparım acaba acıktı mı, uyuyacak mı? Uyanırsa naparım sürekli bir soru sorma halindeyim 1.5 yaşına gelecek neredeyse hala uyumazsa, ya sesten uyanırsa, acaba aç mı, susadı mı. Evde uyanıkken iş yaparken bile kendimi sıkıyorum yeni fark ettim ki artık dişlerim ağrıyor elimde olmadan kendimi bedenimi zihnimi çok fazla kasıyorum. Mesela akşam uyuma saati belli artık ama ben oturup keyifle çay içemiyorum. Uyanırsa uyansın en çok otururuz dimi o gün ama bunu diyemiyorum, akşam yatağa yattığımda nasılsa az sonra uyanacak diye rahatlıkla uykuya bile dalamıyorum. Gerginliğim geçmiyor tedirgin halim bu ne zaman geçer nolur bişey diyin. Bi yere gidiyorum koştur koştur geliyorum , ya da bebeğimle çıkıyoruz her işimiz acele çok ama çok yoruldummm