Kızım 22 aylık 4 azı dişi birden çıkarıyor, eli ayağı buz gibi ama ateşi 39 derecelerde, gece inliyor uyuyamıyor ağrıdan. Bir de boğaz enfeksiyonu var. Doktor antibiyotik ilaçlar verdi. Deneyimi olan anneler sizler ne yaptınız diş çıkarma dönemlerinde