Tugba6336 çocuklar robot değil ki her şey tam gününde ve saatinde olsun.. kafanıza takmayın ama takipte kalın. Kucağınıza alıp göz teması kurup bol bol gülümseyerek konuşun. Benim oğlum da çok suratsız bir bebek ama sürekli kucağıma alıp gülümsedim ağzım ağrıyordu artık gülmekten bu birkaç gündür o da gülmeye başladı :)