bunemeselaa Kızlar 5 bucuk aylığız doğduğundan beri sma optipro kullanıyoruz severek, birşeyi merak ediyorum optipro ve comfort arasındaki fark nedir
Oya34 Cnm Optiryo anne sütü alan bebeğe yetmediginde verilir comfort da anne sütü olmayan bebeklere verilir ben optiryo kullanıyorum
bunemeselaa Oya34 bizim sütümüz azdı doğduğundan beri optipro kullanıyoruz 2. Ayında tamamen kesildi ama optipro ya devam ediyoruz hala bir sorun yaşamadık ama
bunemeselaa inciglms bende optipro kullanıyorum ama arada kaldım açıkçası bi öyle diyorlar bi böyle . Yani bi gazlı bebekler için diyorlar bi alerjik bebekler için yasa anne sütü alamayanlar için diyorlar comfort u bilemedim bizim alerjimiz gaz problemimiz yok 5 ayı doldurduk zaten 2. Ayımda sütümde kesildi optipro dan devam ediyoruz öyle
Oya34 bunemeselaa sorun olmaz zaten Allah in izniyle ama galiba içeriği az yetmez diye biliyorum bebeğe comfort kullanmalısınız
bunemeselaa Oya34 kilo olarak mı? Bilemiyorum ki kilo olarak önden gidiyor bebeğim, gelişimi de yerinde ama bilemedim ki sorayım bi dra olmadı