Berfin4720 mesela benim bebeğim de 4.ay aşısından sonraki zamanda babıldamayı kesmişti, ben de anlam verememiştim niye sessizleştiğine. Sağolsun forumdaki arkadaşlar aydınlattı 😊bebekler o aylarda yeni şeyler öğrenirken bazı öğrendikleri için bir nevi kuluçka dönemine girermiş. Belirli bir süre sonra tekrar başlarmış. O yüzden endişelenmeyin derim, tabi grip de geçirmiş vücudu halsizdir kuzunun, çok geçmiş olsun 💐