Doğum yapalı 6 .5 ay oldu benden 6 buçuk yıl gitti sanki çok bitkinim tek başıma bakıyorum çocuğuma emzik biberon tutmuyor anne sütü reddediyor2 aylıktan beri ek gıdaya geçtik başlarda çok seviyo du şimdilerde iştahsız mama da sevmiyor içmiyor napmam lazım allah aşkına öneri verin :((